Tuesday, September 12, 2006

predivan dan!

Ne znam kako do sad nisam skontala adu.
Tamo je predivno.
Posebno u septembru, radnim danima, kad su dechica krenula u skolu.
Nemo mnogo shetacha... tako da mogu da vozim bajs i po stazi za shetanje.
Ovih dana sam se bas primila i tamo sam svako popodne.

Pre neki dan dosli po mene ovi moji drugari iz benda i otisli smo tamo u onaj najbolji kafic na shpricer i muziku.
Oni se kupali, ja samo pozirala i pila :))))
Nista lepse nego sedenje u kaficu dok lepi ljudi prolaze... neki momci sviraju fenamenalan evergreen repertoar, a ja gledam u vodu i u tih par ljudi koji se kupaju...

Posle ade imali smo probu! Hohoho! ODlicno je prosla. Dobri smo bili. Ja zadovoljna. Imamo 2 nove pesme! tra la la! Tacnije novi text za staru pesmu i jednu skroooouuuuuz novu pesmu, jako zabavnu. Pred kraj smo ih i snimili imam demo da slusam, vatam greske i da prepravim za sledeci put ;)

E posle probe smo otisli kod skupstine jer smo osvojili zlato u vaterpolu.




Tamo je stvarno bilo bas veselo, srpski.
Malo cirke, jos od ade i probe, smo se dobro proveli.
Stvarno je bilo zabavno gledati sve te pijanice mlade, kojima samo treba povod da izlete u bilo koje doba, pocnu da piju i slave.
Ma drago mi je jako da smo ostali najbolji sportisti i u ovako maloj zemlji ;)

Dakle, predivan dan!


link | posted by lilt at 3:46 PM |


0 Comments:

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy