Wednesday, June 28, 2006

izlasci !

- Leti volim Exil ali sam se ove sezone, pa i prosle, malo penzionisala po pitanju istog...
- Volela sam Mamolo, dok nije postao mesto za svracanje TECHNO_GUDRA_BRZIH ljudi. Taman nadjes sebi neko mesto gde volis celu ekipu, izaberes svoj omiljeni dan u nedelji, ali kad tad te otkriju i pocnu da se mnoze i da osvajaju i to malo prostora u koji si pobegao... Nista strasno nemam protiv techno mjuze, ali tako zovem te momke i devojke koji su "ludi", u podvrnutim trenerkama, sa jez frizurom koja vuce na chirokanu (zavisi od trenda), sa ultra plitkim patikama i ferrari majicom i naravno naocarima za sunce. I kad se slucajno nadjes u redu za wc sa doticnima, obavezno cujes price tipa: "Uuuu brate kako smo se sinoc odvalili od koksa... Brate spickao sam 100 evrica ali brate bilo mi je znaci nikad bolje... " Izvinjavam se, ali ne volim to! Moram da primetim! Slucajno!
- Odem i u Plastic, kad je zurka koju prave drugari, ili sam u gradu pa zalutam... ali ista prica ko i s Mamolom, samo sto je u Plastikaneru to odavno pa mi nikad nije ni bio favorit.
- u stara dobra vremena ne izbijah iz akademije... i iz bassmenta cetvrtkom.. secam se :) elektro :) he he.. fino je bilo...
- KST je postao aktuelan poslednjih meseci... lepo je kad cujem tu mjuzu staru... 80'... 90'... strava bude... ne volim ni one kosijanere ali posto krenem sa celom mojom diskont ekipom, zauzmemo mi veliki deo prostora pa nikog drugog sem mojih drugara ne mogu ni da primetim :D
- Bila sam u Barutani jednom ove godine. Na silicon soul-u... bilo je lepe mjuze... svi oni vokali i to... naravno posle je pocelo zakucavanje... ali nije to bitno... Pricam o prostoru! Barutana je najlepsi prostor koji mi imamo! ali sta vredi kad je tamo samo neka agresivna mjuza, bar meni. tako da, mogu reci da ni tamo ne izlazim. skoro nikad. u mladosti jesam dosta, ali sad - ne!
- Brod je kafanica u 29. Novembra... Super je to mesto. Navukla me drugarica... upoznala sam par ljudi... cak i gazdu... i jos se ispostavilo da mi drugar pusta muziku...
Volim tamo da odem... kad god zaginem bude mi jako lepo. Malo ljudi, svi veseli, obicno bude rokenrol :) a imaju jednu rakiju carsku!
- Monako :D:D:D Lokalna kafana u kraju! Ocaj! Ali tamo se skupimo kad gledamo fudbal ili tako kad je neki levi povod. Cisto malo da promenimo. a i ispred zgrade mi je, pa sto da ne!
- Imam svoj diskont (toliko sam cesto tamo da ga 'ladno nazivam svojim) u kraju gde sam sa svojom velikom ekipom svako vece. Nema veceri u godini, sem mislim Nove Godine, kad se tamo ne svrati. Sta reci kad nocni autobus koji prolazi nam ablenduje i svirka jer smo im intresantni sto nas je toliko puno, toliko cesto! Pije se.. ja ne bas svaki dan... ali volim svoje drugare i to sto imamo. Zidic zovemo sank, preko ulice je deo koji zovemo separe... imamo WC... Panduri nas znaju po imenu sve, gazdarica diskonta pije s nama, u prodavnici svako ima svoju crtu na koju se uzimaju pljuge, pivo vino... sve! ma to ne bih menjala ni za sta na svetu!

jeste!


link | posted by lilt at 3:47 PM |


8 Comments:

Blogger Davor Z. commented at 28 June, 2006 16:57~  

Jebga ti bar imas izbor gde.
Ja sam zarobljen tu ge jesam između želja i mogućnosti, nazad ne želim napred nemogu vrtim se u krug, kao i ture. "Aj' još jedan krug ovu ja častim "

Blogger dusha commented at 29 June, 2006 01:25~  

Heh...Ja imam "svoju" kafanu u koju i kad sama izadjem znam da ću nekog poznatog videti... A odskora imamo i nove drugare sa kojima redovno gluvarimo svake večeri,pratimo se kućama ili samo vozikamo...Lepo je to... Što da ne?

Blogger artichoka commented at 29 June, 2006 02:08~  

sto si unakazila blog, ae mani se ceprkanja po templejtu plavusho i pripremaj se za ultra smirnof petak veche - povecavamo dozu!

Blogger artichoka commented at 29 June, 2006 02:09~  

ah da, pusa :*

Blogger lilt commented at 29 June, 2006 14:25~  

Sta sam bre unakazila?
Nisam nista ceprkala...
koji ti je? :)

Blogger artichoka commented at 29 June, 2006 23:19~  

hm, otvori u firefox...

Blogger lilt commented at 30 June, 2006 00:24~  

nemam ga!
ali ja nisam nista dirala, majke mi rodjene!

Blogger Davor Z. commented at 30 June, 2006 10:30~  

gremlini :)

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy