Monday, June 26, 2006

e!

Ovako:

E, opet sam se ofarbala!
I mislim da je ovaj put lepse... jeeeee....

Kazu da je kao 35°C a sigurno ima vise...
Ma meni ne smeta, ja volim leto, jeeee...

Juce nisam imala probu jer je bilo neko snimanje u nasem studiju :(
E bas sam se smorila!

Imam vaucer za EXIT pa cu za 4900 uzeti i kartu i ulaznicu u kamp i prevesti se do NS-a... to je lepa vest... samo moram da izmislim 4900 din... ili je 5000 ili je 5500... ne znam tacno... sve jedno - lepa cena! :)))

Ucim ovo E-banking... fino je, samo me icq strasno ometa :D


link | posted by lilt at 5:36 PM |


5 Comments:

Blogger dusha commented at 26 June, 2006 18:42~  

Ja sam na ICQ stavila onog čovečuljka sa rudarskim šlemom i napisala: "Učim..." kao da me ne bi ometali ali nemam hrabrost da se metnem offline nikako!

Blogger lilt commented at 27 June, 2006 03:09~  

ma kad stavis coveculjka i dalje si online.
ja sam stavila kao n/a ili away ali ni to ne pomaze :p
cak sednem i na krevet, kao da nisam za kompom, ali kad cujem onaj, nova_icq_poruka zvuk:"ku-ku", momentalno sam za stolom... i tako ceo dan :D

Blogger Davor Z. commented at 27 June, 2006 16:38~  

:) ugasi komp. izbaci ga kroz prozor po mogucnosti na asfalt, popi par(23) piwa, odspavaj, kad se za par sati (44) probudis neces se secatiniceg, uzmi knjigu i na totalno prazan mozak pocni da bubas, definitivno radi, samo nastavak zivota posle toga ...?

pa mislim da nema bas nekog smisla, sem ako si plastificirana atraktivna plawusha, onda ces ziveti isto kao i dosad.

Blogger lilt commented at 28 June, 2006 04:39~  

hm...
pa plava jesam! od skoro. ostalo navedeno ne! :P
i ne ide mi navikavanje na plavu kosu. svaki put se slogiram kad se ujutru dok perem zube zapazim u ogledalu! :)
ali i ako se nakad uzivim u svoju ulogu, sumnjam da cu ikad poslusati tvoj savet za ucenje. :D :D :D :D :D

hehe, pozzz
;)

Blogger Davor Z. commented at 28 June, 2006 15:06~  

Pa moj savet i nesavetujem baš nikom ;) mnogo je destruktivan :)

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy