nedavno postovala: volim volim volim:
    Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
slusam:

Saturday, June 10, 2006

Prevaraaaaa...

Jos uvek nemam kartu za EXIT!
Drugarica mi paste-ovala, sa valjda exitovog sajta, da postoji akcija da se komplet karata prodaje po neverovatnoj ceni od 55e. U to spada karta, prevoz do NSa i kamp mesto. Zvuchalo je suludo dobro, ali reko' pise na sajtu, valjda je tacno. I to je kao samo na tim EXIT PROMO zurkama.
Primila se ja, telefoniram, organizujem se...
Ko ide, nabavim karte, izmislim novce...
Krenemo komsija i ja po imaginarne karte: Poslednja trola, pogresan tramvaj, poslednji neki bas... Stignemo nekako do onih splavova, ali prc, zurka nije na SOUNDU, nego je zbog kise pomerena u ANDER... ajde ok... nije strasno.
Odtabanamo do tog ANDERA i tamo fina atmosfera, nije guzva, sretnem pola zivota tamo... Nisam ni znala ko je sve poceo da izlazi... he he... kad tad krenu...
Pitam konobara ima li neka akcija za prodaju karata a on kao me posalje na shtand "TUBORG LOUD & BLABLA..."
Startujem mladica, u varovatno sega_mega_kvalitetnoj majici koja prati liniju tela, da li postoji akcija da se kupe karte, ali on se samo nasmeja i predlozi mi da kupim 3 TUBORGA i donesem mu sva 3 chepa i onda imam pravo da izaberem jedan od 1000 balona koji su bili nabacani iza njega u kojima su bile razne nagrade.
Odlepila sto smo dolazili za dz, mislim se da li da pocirkam 1000 piva, za sve pare koje smo planirali da potrosimo na karte :) i uzmem te balone i dobijem svoju kartu. Ali entuzijazam opada kad mi je on na moje pitanje: "Koje su shanse da izvucem kartu?" , samo slegao ramenima.
Pogledala sam komisiju i shvatila da imamo jos pola sata do nocne 47.
loodo vece.

poruka:
ko hoce na exit karta je sad 6.490.00 din


link | posted by lilt at 2:49 AM |


4 Comments:

Blogger Davor Z. commented at 10 June, 2006 13:47~  

hehe sta da se radi, ili se raseci za kartu sada, ili slusaj price drugih o exit-u ;)

Blogger artichoka commented at 11 June, 2006 19:05~  

bas dakbe za ispalu. svake godine moraju da sjebu nesto oko kupovine tiketa.

Blogger lilt commented at 11 June, 2006 19:18~  

seljachine...
ciganske su im te fore...
mislim pise i na programu exitfesta da postoji neka akcija pitiilibiti...
ista ona mosha na koju sam ja pala...
ma idi...
ima da nabavim neki VIP... pa ce svi oni da vide :( :( :(

Blogger artichoka commented at 13 June, 2006 12:25~  

imas za vikend tuborg i na palicu, idi i tamo mozda padne neka ispala :))

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy