nedavno postovala:
volim volim volim:
    Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
slusam:

Friday, June 02, 2006

pa sta...

Ponovo sam promenila frizuru. I ovaj put drasticno.
Kada se sa onim decijim iscekivajucim pogledom pogledam u ogledalo i reakcija bude vristeca, ali ne od srece, dodje mi da se zapitam zasto ja to uopste i radim... zasto kad sam bila prezadovoljna starom... zasto, kada sam se i sebi i drugima dopadala onakva... ali uvek se dogodi nešto sto mi skrene misli pa zaboravim da odgovorim...

Da, to sam ja.
I sve radim na taj nacin, neplanirano, odjednom, u trenutku, kako god, spontano dodje momenat...
Klasika "kad ne planiraš bude najbolje... "
Baš me briga što je otrcana fraza, ali tako je... i to je moja parola... i uvek je sve ok...

Mozda sad nisam najzadovoljnija svojom najnovijom frizurom, ali ide lepo vreme i bicu strava svakako!
Pardon, stravica!
;)


link | posted by lilt at 9:37 PM |


0 Comments:

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy