nedavno postovala: volim volim volim:
    Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
slusam:

Sunday, June 04, 2006

pivo!

Mislila sam da cu BAR nekad odrzati obecanje sebi i necu piti BAR nekoliko dana, ali izgleda da je nemoguce...
Sta znam...
Izasla sam jos jedne subote i pila to prokleto neizbežno pivo koje je tako dostupno i izgleda: sasvim jeftino, da ne mogu da ga odbijem...
Svirka, koncert, zurka...
Sve smo obisli veceras i puna čaša je svakog momenta u mojoj ruci...
Ma neću više da mislim o tome jer sam nepopravljiva...
0 (karakter) : 1 (glupi porok)
Piću zauvek...
Izgleda da volim... :)

Nisam ni mislila da li sam zadovoljna sobom, ali sad kad razmislim: NISAM!
Uh, kako mrzim kad nije onako kako bi trebalo da bude...

Ustvari, da li bi tako trebalo da bude...???
thm...
Ma pivo je krivo, a ne ja! :(


link | posted by lilt at 4:48 AM |


6 Comments:

Blogger artichoka commented at 06 June, 2006 16:55~  

jbt stvarno te jedva iskopah...
poljupcic!!!

Blogger Davor Z. commented at 07 June, 2006 18:38~  

Kako jedan moj drug kaže kad ga pitaju zašto toliko pije.
Kaže
- Pijem zato što volim :)

Blogger lilt commented at 07 June, 2006 21:37~  

he, he...
Znaci upravu sam :)
I ja ipak zato pijem!

Blogger Davor Z. commented at 08 June, 2006 11:16~  

Eto vidiš i tu si za korak bolja od mene, ja pijem iao nevolim ali eto "kako odoleti" rekli su neki ;)

ma sve je za ljude.

Blogger artichoka commented at 08 June, 2006 11:48~  

sto si stavila tu ocajnu sliku, daj neku shiny happy :)

Blogger lilt commented at 20 June, 2006 19:22~  

promenila ;)

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy