Sunday, June 18, 2006

Da nije pandura...

Vece pocinje tako sto slusam na repeat pesmu dreams od stevie nicks i deep disha...
Imam i odstampan text... volim je...
Pevam i planiram da izadjem malo u kraj, pored svog omiljenog diskonta, mozda stucem pivo ili spricer, ali nista vise...
Poznata sam po tome sto sam karakter... :D
Zove Mira, Boki, Maja: Ide se u KST...
Ma nema sanse, necu!
Neckanje je trajalo 10 minuta!

Vec se kupuje 4 unuceta votke, spricer se pravi.. cela ekipa ce biti u KST... a usput nisam neki fan tog mesta, ali kad su 90' ili 80' moze da prodje...
e onda sledi period od 12 sati pijanstva gde se slabo cega secam.

Bitno je da sam popila nekoliko koktela o necijem trosku, 3 unuceta votke, ko zna koliko spricera i jedno, bar 4 piva!
To je dovoljno da se NE SECAM NICEGA!
Mjuza je bila super, znam da sam vrisnula uz EVERYTHING BIT THE GIRL...
znam i da sam vodila vozic kad je bila lambada...
znam i da sam srela 50 ljudi.. ne znam kojih.. ali bilo ih je...

Vrhunac je kad mi stizemo u nas kraj i zauzimamo skolso dvoriste, naravno kupujemo jos 2 bombe pive i trosimo ih...
Igamo fudbal sa flasom...
Padne mi na pamet da se malo suncam, jel predpostavljam da je bilo sunca, nisam toliko pukla. Silazim s tribina gde su svi sedeli i odlazim na sred!
Svi silaze sa tripbina i pridruzuju mi se u centru fudbalskog terenceta!
I Davor i Boki... Tu je i Ivana sa sestrom svratila... Sima otisao gajbi... ostalih se ne secam...
Davor pali telefon koji dugo moze da svira... i pusta nam depecehe mode.. i mi tu valjda pevamo!
E da, dolazi Terza sa slatkim drugom s dredovima i seda s nama na centar dvorista, naravno da se i oni osuncaju!
Kako je lepo kad svane... i upekne sunce!
Poslednje cega se secam je da sam ja zavrnula majicu, lezim, suncam se :)
Davor mi se pridruzuje, lezimo... ostali caskaju... tu negde...

Ustvari ovo je vrhunac:
Samo cujem: "Dobro jutro!" i onako mamurna, pala s marsa, gotova, a i sunce osecam da je upeklo jako... i vidim neku siluetu iznad moje glave.
Shvatam, dva momka u uniformi plavoj, me bude, traze legitimaciju i mole da odemo kucama jer mesto i nije prikladno!
Hvala bogu pa je i Davor bio tu i spavao pored mene.
Samo zamisljam scenu kako mi izgledamo.
To nije neki uvucen prostor vec vrlo izlozen svima koji pogledaju u tom pravcu!
Svako ko je prosao trolejbusom nas je video.
Zaboga.

Sad mi prica Boki kroz smeh da su nas on i terza ostavili kad su kretali kucama, jer smo bili bas simpaticni...
To je bilo oko 7 sati kad su oni isli gajbama.
Ja sam dosla kuci u 9!
Znaci 2 sata sam lezala na betonu gde deca igraju fudbal.
E da dozivim da cu spavati na sred skolskog... Gospode..
I jos Davor onako izgubljen kao i ja, mi postavlja neka pitanja: "Otkud mi ovde, sta smo mi radili 2 sata..." ne znamo nista...
Hvala bogu pa me Bojan zvao i vristao mi od smeha u slusalicu, i sve mi lepo objasnio.
Strasno!!!!!
Da nije pandura ko zna koliko bih mi spavali u skolskom...

Bar sam malo pocrnela an onom suncu! ;)


link | posted by lilt at 3:58 PM |


4 Comments:

Blogger Davor Z. commented at 18 June, 2006 16:58~  

Ovo ti je za medalju,a svega ima na ovoj planeti :)

Blogger dusha commented at 19 June, 2006 10:15~  

Boga mi... I ja sam na sličan način završila to veče,doduše nisam pocrnela i nisu me budili panduri ali bilo je... zanimljivo u svakom slučaju!
P.S. I došla sam u 6:15 kući
:-)

Blogger artichoka commented at 19 June, 2006 16:16~  

ehehe ti si jos i poranila :P

Blogger dusha commented at 20 June, 2006 10:35~  

Ma da,ušunjala sam se u stan na prstima,ali me pas provalio pa jadničak lajao od radosti što me vidi i sve žive probudio pa sam provaljena...

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy