Thursday, July 13, 2006

evo me!

Vratih se s EXIT-a!

Bilo je...
I jako dobro.. odlicno... a i onako malo... neocekivano!
Dozivela sam previse cudnih stvari... shokova... i jos se nisam vratila u normalu,
ali EXIT kao festival valjda nije lose prosao!

Ekipa je svake godine sve gora.
Onaj DJ stage sam zaobilazila u shirokom luku... tamo je bilo bezveze...
Main je super samo ako dodjes na vreme i vidis sve zvezde koje zelis. Ja sam na sve zakasnila. Videla sam malo bilija... i sizer sisters koje sam jedva cekala (pisem srpski engleski :D ) moriseja samo malo! cardigans i petšopbojse sam propustila jel sam kasno krenula. franca sam videla par pesama... ok su oni.. ali nisam fan stvarno! the cult sam isto propustila i him i čiks on spid sto je steta jel sam htela da vidim...
iako main nije bio bas po mom ukusu, htela sam da visim sve ali sam propustila jel kad nas je 10000 zajdno i kad cekamo jedni druge da se krene na tvrdjavu, vreme brzo prolazi.

na DJ stage sam isla samo kad mi je dosla cela BG ekipa koja je u tom elektronskom fazonu pa sam s njima isla malo na onog DAVID GUETTA-u... mislim ok je to... covek pusta hitove i kao navodi masu da peva s njim.. ha ha... lepo je ali ako u sebi imas pola extazija...
poslednji dan derrick may, jeff mills, technasia, umek, nastic.... HAHAHHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHA.. mogu samo da zamislim ekipu... :D:D:D:D:D:D
nisam cak ni pomislila da se spustim dole. ustvari isla bih da sam imala kameru! lol

vecinu vremena sam provela na crossroad stage-u gde su bili hitici kao u nekom simpaticnom BG klubu...
da, na exitu sam i treba videti svasta, ali mi smo se tamo najbolje provodili... muzika od prodidzija, madone, majkla dzeksona, kemikal bradrsa i tako tih kultnih imena preko dzunior dzeka i novih fensi dj-eva... umiksano fino... :) sta cu kad se palim na komercijalu :D:D:D:D:D:D:D:D: hahaha...

E da, propustila sam i suzan vega i rundeka, i darkvude i mistejk mistejk...
mada isla sam i na fjuzn stejdz ali nikad u pravo vreme.
dobar je bio JUNKY XL! da! i onaj ludi rambo! i moj drug koji se popeo na stejdz i igrao s njim...

dobar je bio roots & flowers... veselica kao i uvek... tambure, opa cupa...

rege ofkors....

to je to od stejdzeva...

momak - ne!
droga droga droga... sranje!
lepi i fini mladici se drogiraju.
to je taj shok od kog ne mogu jos da se povratim.
da da...
eto.

odo sad da se pakujem jer sutra idem na splavarenje Tarom.

poljupci svima!


link | posted by lilt at 4:15 PM |


3 Comments:

Blogger Davor Z. commented at 14 July, 2006 13:14~  

Jel, mi se čini ili to exit polako gubi na kvalitetu?

Samo šteta što momka nisi našla :p sad ćeš moratida tražiš po BGd-u :)

Blogger artichoka commented at 14 July, 2006 15:55~  

ko ti je taj doper?

Blogger imejl99 commented at 19 July, 2006 17:36~  

ne gubi exit na kvalitetu, samo smo mi stariji pa su nam kriterijumi stroziji :))

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy