Tuesday, July 04, 2006

iiiii konacno!

Jutros oko pola devet...
Nije da sam orna i da stojim kod vrata u to doba, ali snasla sam se i onako bunovna.
Na vrata mi je zakucao dugo ocekivani... (ne, nije princ, niti nista slicno, mada bi se i ja primila sa ovakvim pocetkom recenice) postar ili kako se ti mladici vec nazivaju - kurir DHL-a koji mi je konacno dostavio moju kartu za EXIT!!! Jeeee.. vise nema brige!
Prvi put dobijam nesto DHL-om... i mogu vam reci da je ovo bilo poprilicno glamurozno pakovanje za jedno malo parcence plastike.
Kartonska koverta, velicine (evo sad cu da izmerim)35x27cm!
Otvaram, onako, kao da mi je rodjendan, kao da ne znam sta je unutra, kad u tom ogromnom paketicu jedna mini koverta. i u njoj, karta za exit koja je 9x6cm i nista vise... :( buaaaa...
Reko', sad kad je unutra gomila nekih veselih flajera, kabanica u slucaju kishe, mozda neki pi-pi :D, neki kondom, rizle i slicni promo momenti... kad ono NISTA VISE sem mini karte, koja izgleda kao ID koji cemo mi uskoro furati 'mesto ovih nasih trenutnih očajnih licnih karata...

pih...
stisli se ovi iz exit...

šaaaaaaaaaaaaaalim se...
boli me uvo za sve propratne zezalice... imam kartu.. jeee!


link | posted by lilt at 1:40 PM |


4 Comments:

Blogger artichoka commented at 04 July, 2006 20:42~  

a ne reche nam kakav je DHL dasa, mozda dve muve jednim udarcOm!?

Blogger lilt commented at 05 July, 2006 02:39~  

pa moja je majka primila te posiljke, tako da ne znam...
kako sam samo glupa ispala...
a mozda je bio zgodan! mada znas i sama da u to doba ne razmisljam ni o cemu sem o spavanju... i eventualno tim kartama.
jao, sta ako je bio strava?!?
mogla sam njemu da dam jednu kartu, ovu trecu da prodamo i loodilo... pih...
nisam spomenula da je na moju adresu dostavljeno 3 paketica s kartama. :)
ma neka, ipak su mi vlasnici tih karata ok.
ma ako je zgodan taj DHLovac, pronaci cu ga ja i napasti na exitu. ;)
budi bez brige!

Blogger artichoka commented at 05 July, 2006 11:49~  

ja ne sumnjam u tebe
ali kad se odvalis
a sigurno hoces :D

Blogger Davor Z. commented at 06 July, 2006 20:27~  

a jeste opaljene devojke :D

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy