Wednesday, August 16, 2006

Prodje leto...

Izdesavalo se svasta...
Nisam pisala, ne znam zasto.
Ustvari znam. Nije mi se pisalo.

Bila sam na splavarenju Tarom, lepo je bilo.
Znala sam da cu se zaljubiti u kampovanje.
Otkrila sam sebe. To je to. Hocu opet.

Novi Sad je divan grad.
Tu sam vec 3 nedelje, proletelo je.
Tu je i Tina. Zlatni retriver od 2 meseca.
Ona je fenomenalna.
Navikla sam se na nju i ne zelim da se odvojim od nje, ali moram. Ostace novosadjanka, a ja sam ipak pola beogradjanka.

Sutra se vracam u prestonicu, u stvarnost.
Valjda se radujem.

Svidja mi se film Wicker Park.


link | posted by lilt at 3:22 AM |


4 Comments:

Blogger artichoka commented at 16 August, 2006 11:35~  

ae stavi film u share i pojavi se na hubu

Blogger dusha commented at 18 August, 2006 12:34~  

Dobrodošla nazad! Falila si... :)

Blogger lilt commented at 19 August, 2006 17:45~  

@artichoka - ne mogu, nemam pare jos koji dan za cable. :( sad sam na 041. pssst da mi majka ne cuje.
p.s. e da, vratila sam se u BG!
jao pa znas, da, zvala sam te sa festivala piva da te pitam za paul franka. koji sam degenerik.
hehehe to je bilo bas smesno. pokusavam da se setim toga i ne mogu. :p

@livingston - da film je totalna ludnica! odusevljena sam. a taj francuski sto kazes... pa sta znam, ja bas i ne gotivim filmove sa drugih govornih podrucja. svi me pljuju sto tako kazem, ali ustvari, nije da ih ne volim, nego samo ih nisam nesto bas ni gledala. hvala u svakom sl pa cu mozda da se potrudim i da nabavim i taj francuski. mislim cak i da sam cula za njega.

@dusha - he he, hvala najlepse! i meni je nedostajalo vase pisanje. sad cu da se bacim na citanje. ;)polj

Blogger Davor Z. commented at 19 August, 2006 21:14~  

Pa dobro se ti nama vratila :)

Want to Post a Comment?

powered by Blogger | designed by missy